Hoe een Factor-abonnement aanvragen, pauzeren of annuleren

Ontdek hoe je je Factor-account kunt pauzeren of opzeggen. Of, als je nieuw bent en wilt genieten van heerlijke zelfgemaakte maaltijden met Factor, vind je hieronder de recentste aanbieding voor nieuwe abonnees.
Ontdek hoe je je Factor-account kunt pauzeren of opzeggen. Of, als je nieuw bent en wilt genieten van heerlijke zelfgemaakte maaltijden met Factor, vind je hieronder de recentste aanbieding voor nieuwe abonnees.

Lees meer over de annuleringsvoorwaarden van Factor

Hoe kan ik een Factor-abonnement opzeggen in België?

Hoe kan ik een Factor-abonnement opzeggen in België?

Je kunt je box eenvoudig pauzeren in jouw account wanneer je maar wilt. Wil je je abonnement liever even helemaal stopzetten? Dat kan heel makkelijk door de volgende stappen te volgen:

  1. Ga naar Factor en log in op jouw account
  2. Klik rechtsboven op jouw naam en selecteer 'Instellingen'
  3. Scroll omlaag en selecteer 'Lidmaatschap opzeggen'

We sturen je een e-mail ter bevestiging.

Ben je een nieuwe klant die benieuwd is hoe je een Factor-abonnement opzegt?

Ben je een nieuwe klant die benieuwd is hoe je een Factor-abonnement opzegt?

We zijn blij om te horen dat je Factor-maaltijden overweegt! De maaltijden van Factor worden bereid om aan jouw voedingsdoelen voldoen. Je hebt de keuze uit dieetvoorkeuren zoals vegetarisch, flexitarisch, pescotarisch en keto en ook combinaties zijn mogelijk! Factor biedt een flexibel abonnement dat je op elk moment kunt opzeggen. Zodra je een account hebt aangemaakt, kun je het abonnement gemakkelijk pauzeren in de instellingen. Dat doe je als volgt:

  1. Meld je aan bij je account en klik rechtsboven op je naam.
  2. Kies voor instellingen en scroll naar beneden, klik op 'Lidmaatschap opzeggen'

Door het flexibele abonnement van Factor kun je gerust een week de maaltijden overslaan. Zodra je de maaltijden van Factor weer wilt ontvangen, heractiveer je het abonnement.

Ben je een bestaande klant die zijn Factor-abonnement wilt pauzeren? Geen probleem.

Ben je een bestaande klant die zijn Factor-abonnement wilt pauzeren? Geen probleem.

Of je nu een tijdje afwezig bent of gewoon even geen behoefte hebt aan kant-en-klare maaltijden, je kunt altijd je abonnement pauzeren en je wekelijkse leveringen overslaan. Dat doe je als volgt:

  1. Meld je aan bij je account
  2. Klik op 'Mijn Menu'
  3. Selecteer de bezorgdag van de week of weken die je wilt overslaan en klik vervolgens op 'Week overslaan'.
Ben je een bestaande klant die zijn Factor-abonnement wil opzeggen?

Ben je een bestaande klant die zijn Factor-abonnement wil opzeggen?

Het spijt ons te horen dat je je Factor-abonnement wilt opzeggen. Als je van gedachten verandert en weer wilt genieten van heerlijke kant-en-klare maaltijden, neem dan contact met ons op zodat we je kunnen vertellen over de nieuwste aanbiedingen. Ondertussen lees je hier hoe je je Factor-abonnement kunt opzeggen:

  1. Meld je aan bij je account.
  2. Klik rechtsboven op je naam en klik vervolgens op 'Accountinstellingen'.
  3. Scroll naar beneden op de pagina 'Planinstellingen' en klik op 'Plan annuleren' (onder Statusgedeelte).
  4. Volg de annuleringsaanwijzingen.

Je krijgt een bericht te zien waarin wordt bevestigd dat je account is geannuleerd. Zorg ervoor dat je uiterlijk vijf dagen voor je volgende geplande levering voor twaalf uur 's nachts pauzeert of annuleert, zodat we onze leveranciers kunnen waarschuwen. Houd er rekening mee dat we jammer genoeg geen annuleringen kunnen verwerken die na de sluitingsdatum worden aangevraagd. Je bent helaas verantwoordelijk voor de kosten die gepaard gaan met reeds verwerkte bestellingen.